czwartek, 30 stycznia 2014

It's all your fault

Hejka zapraszam do czytania
Błagam niech ktoś zostawi po sobie ślad bytności.
Jak coś są tutaj fragmenty +18. Piszę takie rzeczy pierwszy raz , więc proszę o zrozumienie jak jest coś źle.

I wejdź

  Rozdział 9


Oczami Louis'a


Postanowiłem powiedzieć co czuję do niej oraz o tym co łączy mnie z Francescą. Nie wściekła się , powiedziała, że ma podobnie tylko ją pociąga jej kolega Ed SHeeran.

Postanowiliśmy odpocząć od siebie oraz przemyśleć wszystko.

 Oczami Harry'ego

Postanowiłem wrócić do chłopaków do Londynu, ale nie sam. Francesca mnie olewa nie odzywa się do mnie wysłała mi tylko jednego  głupiego smsa.
NIe mam śmiałości, żeby się odzwać do niej i powiedzieć co czuje. Dziewczyny pragną mnie tylko na jedną noc, ale ona tak nie jest. Jest mianowicie wyjątkowa, inna od reszty.
Nie wiem czy się odważę. Narazie muszę się zadowolić tym co mam, a mianowicie Cher. Jest moją boginią w "tych sprawach". Przed nią mogę się otworzyć w każdym tego słowa znaczeniu.
Cher: Harry Co ty jeszcze robisz w tej łazience. Choć tutaj i zaspokój moje pragnienie.
Usłyszałem dzwonek od drzwi. Cher się zezłościła i poszła otworzyć , a ja poszłem ubrać spodnie, gdy zeszłem zobaczyłem jak z oczu Fran lecą łzy, a Cher unosi się w powietrzu. Fran podeszła do mnie . Ja wyjąkałem " To nie tak jak myślisz, ja po prostu miałe dość jak mnie olewasz i "
Reakcja Fran; " i Co?" "i po prostu pocieszyłeś się jakąś dziwką" " ja myślałam , że jesteś inny niż ten Harry , którego opisują w gazetach""Powiedz mi gdzie jest ten Harry z przed xfactor'a" " No gdzie" " ja ci powiem" " nie ma go i nie było "
Strzeliła mnie w policzek. Ma twardą rękę.

Oczami Louis'a

Daga narazie  dała sobie ze mną spokój nie wiem co robić, ale Francesca nadal mnie kocha. Wiem to rozmawialiśmy kiedyś. Lecz wtedy był nieodpowiedni  czas , gdyż byłem na przesłuchaniach w xfactorze.
A małoby brakowało a bym zapomniał. Przecież dzisiaj są castingi  do xfactora, a ja jestem tam jurorem, z resztą mojego zespołu i zepsołu little mix.
1 skład ; Ja , Perrie, Simon, Harry, Celine Dion
 - jesteśmy uważani za diabelską trójcę, gdyż u nas trzeba mieć to coś aby przejść.
2 skład ;  Demi Lovato, Niall, Selena Gomez,  Jade Thirlwall
3skład ; Leigh-Anne Pinnock, Jessy Nelson, Zayn , Liam
Jestem ciekawy co za soliści się ujawnią. Mam nadzieję na przednią zabawę.
 Muszę już za pół godziny wyjeżdżać bo o 10 muszę już być aby się przygotować.
Z rozmyślań wyrwał mnie dźwięk mojego Iphone'a.
 Fran napisała do mnie z telefonu Harrye'go jak się zorientowałem, podstęp Niall'a
abym wyszedł przed dom. Wyszedłem i ujrzałem ją w tym. Wyglądała przepięknie.  Podeszła do mnie aby mnie uścisnąć i dać buziaka w policzek. Lecz ja  obróciłem moją głowę. Złapałem ją w tali. I pocałowałem w usta. Staliśmy tak z dobre 15 minut. Poczułem pragnienie aby z nią tu i teraz się kochać, ale w porę się wstrzymałem. Ona jest tak podniecająca nawet jak jest w golfie. :)
Potem pogadaliśmy chwilę. Spytała mnie co ma ubrać jeśli chce podniecić Harry'ego. Powiedziała mi o swoim planie, aby go podniecać, ale nie dać mu tej satysfakcji, że ją ma. Ucieszyła mnie wiadomością iż chciałaby mnie pocałować raz jeszcze. Zmartwiła się, gdyż przypomniała sobie o Dadze. Poinformowałem ją , że wyjechała w celu przemyślenia sobie wszystkiego.
Jest taka słodka jak staje na palcach i próbuje wpić się w moje usta. Oo ona kuje krzyknąłem. Zawstydziła się i je twarz oblał natychmiastowo rumieniec. Naprawdę urosła ( wiadomo co mam na myśli). W tych rejonach jest ogromna. Tak mnie pociąga , wiem, że jestem zboczuszkiem. Lecz cóż to ja tego nie ogarniesz..
 Powiedziałem jej, że już muszę uciekać , gdyż jadę przesłuchiwać solistów w xfactorze.
Zdziwiła się. Powiedziała tylko krótkie : Good Luck ! Bye! Do zobaczenia wkróttce.

 Oczami Francesci

 Louis całuje lepiej niż wszyscy moi chłopacy dotąd, nie mam tylko porównania z Harry'm. A uwierzcie mi było ich trochę.
Spojrzałam na zegarek 9;50. O shit pomyślałam ja za 30 minut muszę być w studiu. Wujek mój uratował mnie z opresji , gdyż podjechała po mnie autem. O takim.
To jedno z mojej najnowszej kolekcji.
Pojechaliśmy prosto do studia, wyprzedziliśmy nawet Louis'a. Jechaliśmy bowiem najszybszym autem świata.
Byliśmy tuż przed nim podrodze ubrałam perukę aby mnie nie rozpoznał. Obiecałam wujkowi, że później się ujawnię. Przebrałam się w to. Włosy moje koloru stały się koloru  czarnego.
Gdy wyszłam Simon nas zobaczył i o mało co by nie zapomniał, że ma mnie nie demaskować.
 Małoby nie powiedział panna Vendome(czyt. wendum)

Oczami Louis'a

Byłem zszokowany, gdyż nikt do tej pory mnie nie wyprzedzał. Jak zobaczyłem kto wysiada z tego samochodu. Otóż jedną osobę dobrze znałem, gdyż jest to prowadzący programu. Drugą osobę kojarzyłem gdy tylko spojrzała mi prosto w oczy. Wiedziałem kto to. Lecz nie miałem stu procentowej pewności czy to ta osoba, nie to nie ona , ona by się tak wyzywająco nie ubrała. Pomyślałem okaże się.
Usłyszałem strzępki rozmowy Simona i tej seks bomby.
Podnieciła mnie równie jak Francesca. Mówili coś o niespodziance i ujawnieniu się.
Nie rozumiałem nic z tego . Podszedłem i przywitałem się z Simonem i z seks bombą też.
Miło nam się rozmawiało. Ta seks bomba pozjadała chyba wszystkie rozumy. Zupełnie jak Fran.
Postanowiliśmy ruszyć do charakteryzatorni pewnie już na nas czekali.  Jak się okazało  ta panna ma na imię Francesca- Przypadek nie sądzę.
Francesca poprosiła mnie abym z nią zaśpiewał piosenkę o tytule
Jak się okazało będzie brała udział w castingach. Tylko aby jej wygląd nie odciągnął uwagi od jej głosu, przecież jestem profesjonalistą. A w sumie ciekawy jestem jaki ma głos.
Castingi ciągnęły się i ciągnęły. Ale przyszedł czas na seks bombę.
 Zaśpiewała idealnie. Aż mnie dreszcze przeszły. Widziałem jak Harry przeszywa ją wzrokiem i jej pragnie. Uprzedziłem jego myślenia i poinformowałem go , że nie ma u niej szans , gdyż ja byłem pierwszy. Oraz o tym iż jest to krewna prowadzącego.
 Czas na podsumowanie jej występu wszyscy się wypowiedzieli tylko nie Harry , siedział zamyślony aż go SImon klepnął aby się zbudził. Perrie skomentowała: Oo Fran zawróciłaś naszemu Hazzie w głowie. Pierwszy raz tak się zamyślił.
 Wszyscy w śmiech, a ja wraz Simonem poruszyliśmy znacząco brwiami.
MIanowicie wszyscy jurorzy powiedzieli "TAK".
a ich  reakcję były takie:
Perrie : WIem, że potrafisz więcej bo czuję to po prostu. Jestem bardzo zadowolona z tego, że zdecydowałaś się tu przyjść i pokazać nam co potrafisz.
Simon: Ja po prostu cię kocham. Twój głos jest bardzo artystyczny i  taki znajomy.
Harry: Zgadzam się z opinią Simona. Wydajesz się być bardzo znajoma.
Louis: Jestem mile zaskoczony twoim głosem. Nie ubieraj się tak wyzywająco, bo w końcu mam zwracać uwagę tylko na głos , a nie na twoją urodę.
Celine: Dla takich osób jak ty jestem tutaj ja. Jesteś pierwszą osobę , której mogę zazdrościć takiego głosu. Muszę uważać bo jesteś dla mnie naprawdę poważnym zagrożeniem.
Jest naprawdę utalentowana, gdyż  aby każdy z naszej gwardi powidział "TAk". to jest niewyobrażalne. Perrie podeszła do niej utuliła ją i szepnęła jej coś na ucho.
 A ta ukazała swój nieziemski uśmiech.

 Oczami Francesci

Perrie wiedziała o naszym spisku tzn. moim Dagi , Marcelli, Camili . Z dziewczynami się już widziałyśmy i jak zwykle one przeszły dalej. Lecz nie w swoim prawdziwym wcieleniu. Był przebrane tak aby nikt ich nie poznał.

 Miałyśmy zamiar ujawnić się dopiero pod koniec programu. Czyli jak skończymy szkołę. CHciałyśmy być sądzone jak normalne dziewczyny, a nie jak ich znajome, więc niestety musiałyśmy podjąć takie środki. Aby zrealizować nasz plan.

Jakiś czas później po castingach
zeszłyśmy wszystkie cztery. Nie rozdzielili nas , a wręcz przeciwnie połączyli nas w zespół , którego nazwę wymyśliłyśmy, a mianowcie nasz zespół  od tego czasu  nosi nazwę One Dream.
 Przeszłyśmy do domu jurorów.  I otóż składy jurorów zmieniły się otóż
1 skład Liam, Louis, Harry, Zayn i Niall
2skład Simon Cowell, Celine Dion, Selena Gomez, Demi Lovato
3skład Perrie Edwards, Jessy Nelson, Jade Thirlwall, Leigh-Anne Pinnock
Nasz zespoł został przydzielony do 1 składu jurorów. Byłyśmy tam razem z zespołem o nazwie The Chance i Top Secret
Później przeszłyśmy etap domów jurorów. I znalazłyśmy się w wielkim finale.

I z tej okazji , że juz połowa programu za nami , zrobiliśmy imprezę wspólną dla wszystkich trzech domów.

Oczami Harry'ego

Ja już nie wiem co mam zrobić. Francescę widuję teraz już tylko na zajęciach. Brakuje mi jej . Teraz prawie codziennie widzę kogoś łudząco przypominającego Francescę- moją miłość.Zapełniam sobie dziurę po niej jakimiś nic nieznaczącymi dziwkami.
Skapnąłem się, że nie mam swojego telefonu tylko Francesci. Odkryłem to gdyż przyszedł do mnie sms od niejakiej Marcelli Moore, której numeru nie miałem.
Z ciekawości przeczytałem jej smsy , które pisała z dziewczynami. Aż wyplułem jabłko ze zdziwienia. Myślałem, że kocha mnie jak brat, a tu się okazało iż ona kocha mnie naprawdę.
Przejrzałem jeszcze parę smsów. Okazało się, że wacha się między mną , a Louis'em, któy wyznał jej już co do niej czuje. Wynikało z nich, że jeśli nie wyznam jej swych uczuć, to mogę o niej zapomnieć.
Niall przyszedł do mnie pogadać ze mną chwilę. Pokazałem mu co odkryłem.Jak się okazało to był jego pomysł. Nie byłem na niego zły wręcz przeciwnie podziękowałem, ponieważ gdyby nie on nie wiedziałbym co ona do mnie czuje. Małobym zapomniał, NIall powiedział iż dziewczyny uknuły przeciwko nam plan. Jak się okazało te dziewczyny w zespole One Dream to nasze przyjaciółki. Horan ze śmiechem lisa powiedział mi, że będę musiał pocałować Fran tak siarczyście, zachłannie jak badboy. Ucieszyłem się. Będę miał okazję jej pokazać jakim jestem zachłanny.  Oczywiście Louis, Zayn, Liam już o tym wiedzieli od kogo ? od Perrie. Ona wiedziała o tym od początku.

Stroje dziewczyn na imprezę wg. Fran
Marcella -  ma blond perukę i jest ubrana w to. ( oczywiście występowała, gdy w składzie jurorów był Niall). Zjadał  ją wzrokiem.
Towarzysz Marcelli. Jest to kolega Francesci.

Daga ma niebieskowłosą perukę i jest ubran w to .  ( Wtedy gdy w składach był Louis)Louis po prostu oniemiał.Lecz nie wiedział, że to ona. Towarzysz Dagi. Jest to brat Marceli.

Camilla natomiasta założyła perukę brązowowłosą aby zakryć jej rude loki. Oraz założyła takie ubranie. Liam po prostu nie wiedział co robić.
Towarzysz Camilli. Jest nim brat  przyrodni Dagi.
Ja natomiast jak już wcześniej wspominałam mam czarną perukę. I wbiłam się w to .
Towarzysz Fran. Jest nim brat Camilii.
Perrie ma na sobie to. Towarzyszy je Zayn.

Oczami Fran

Podczas uroczystości.
 Wystąpiłyśmy razem na scenie xfactor'a w piosence , którą skomponowałam.  
Wyszła nam perfekcyjnie. Występowałyśmy przedostatnie. Jako jedyne miałyśmy wystąpić razem z One Direction na zakończenie. Zostaliśmy połączeni w pary . Każda z nas zaśpiewała w duecie oraz solówki.Po występie miałyśmy zamiar ujawnić się.
Pary do śpiewania
Marcella - Niall   piosenka
Daga - Louis        piosenka
Camilla - Liam    piosenka
Ja - Harry            piosenka      
Podczas naszej piosenki z Harry'm jak się okazało musieliśmy się pocałować. Ja się dowiedziałam dosłownie tuż przed. Harry podkoniec piosenki chwycił mnie w talli i przewiesił przez ramię. Ruszył w stronę  mojej garderoby. Po drodze krzyczałam, Zayn, Louis, Liam, Niall nie pomogli mi . Jak się okazało oni to wszystko uknuli i to samo zrobili z Marcellą, Dagą, i Camillą. Związali nas.
Nie wiem co dalej działo się z dziewczynami bo się rozdzielili. Nagle Harry zaczął mnie całować tak namiętnie i zachłannie.Powoli zaczął mnie rozpinać sukienke aż w końcu znalazła się ona sama nie wiem gdzie mnie to teraz nie obchodziło. Poczułam pragnienie tu i teraz. Byłam prawie naga miałam na sobie bieliznę. Harr'emu ciśnienie w bokserkach się podwyższyło. Zaczął macać moje piersi  to była przesada. Podniecało mnie to. Przejęłam kontrolę wydostałam się z lin , którymi mnie związał. Szczeliłam mu w jego twarzyczkę i kopłam w jaja.
Pobiegłam ratować dziewczyny też były związane i jak się okazało mieli tylko je namiętnie pocałować i zostawić, a sami iść na imprezę i wyrywać laski. Harry musiał urozmaicić sobie. Zwołałam resztę zespołu Littlle Mix, Selenę i Demi.  Pomogly mi uwolnić dziewczyny. Opowiedziałam im co się stało.Opracowałyśmy plan. Miałyśmy zamiar na imprezie wzbudzać ich zazdrość, a po imprezie zaciągnąć ich  do łóżka nie do końca bo miałyśmy ich podniecić i rozpalić do stu stopni.
Plan
A- wzbudzić ich zazdrość
B- zaciągnąć ich i rozpalić jak wrzątek, całkowita dowolność
C- upokorzyć ich i wkurzyć
Plan  czas zacząć
Z naszymi towarzyszami oczywiście.
Reakcja chłopaków, gdy zobaczyli nas z towarzyszami, była po prostu rozbawiająca. Jakby byli 6-latkami i jakiś kolega zabrał im ich ulubioną zabawkę do której mają inny stosunek.  Perrie podeszła do mnie i powiedziała mi, że nas już ujawniła. Poradziła mi zachowywać się jak gdyby nigdy nic. Dla wzbudzenia zazrości zaczęłyśmy tańczyć z naszymi kolegmi. Ich reakcja była dosłownie jak wściekłego psa.
DObra mniejsza o to. Nadszedł czas ujawnienia się. Weszłyśmy na scenę. Dostałyśmy mikrofony. Postanowiłyśmy się ujawnić dopiero teraz.  Podczas piosenki ściągnęłyśmy peruki. Wszyscy się zdziwili. Na tym przyjęciu jak się okazało była moja rodzina. Tak się ucieszyłam. Poziękowałam im za wsparcie. 1D było po prostu złe , że jak zeszłyśmy ze sceny to zaczęłyśmy tańczyć w rytm muzyki.  Tak iż ich zaczęłyśmy podniecać. Lecz nastąpił obrót o 180 stopni. Nasi towarzysze podeszli do nas i objęli nas ręką w talii i ruszyliśmy w stronę parkietu. Camillę odbijał co chwilę Liam, Dagę Louis, Marcellę Niall, a mnie Harry( w tym przypadku polałaby się krew , czułam się jak bym była tuż obok linii wysokiego napięcia.  Przetańczyliśmy z Harry'm z ze 20 piosenek aż nadszedł czas
Dzięki swoim czarom  zatrzymałam czas . Wszyscy stali nieruchomo prócz naszej gwardii.
Liam'a, Louis'a , Zayn'a, Niall'a, Harr'ego, Camilli, Dagi, Marcelli , Perrie i mnie rzecz jasna .
 Każda z nas rozpalił ich aż do czerwoności. Musiałyśmy zachować grobowe miny. Mrugnęłyśmy porozumiewawczo.
Czas na plan C.
Z Harry'm ruszyliśmy w stronę jego garderoby, całując się oczywiście .Zaczął się podniecać tak , że aż macał mnie po tyłku. On ma magiczne ręce. Cudownie mnie podnieca i jak on maca mój tyłek. OMG! ;*
 Po drodze rozpięłam mu koszulę i pasek. Nie zauważył tego. Jak się okazało Harry w garderobie ma łóżko. Jest bardzo przewidywalny.
Rzuciłam go na nie. Zdarłam z niego spodnie i koszulę. Zaczęłam całować go i robić mu malinki dosłownie wszędzie, ale najwięcej ich miał na szyi. Zjeżdżałam powoli coraz niżej aż natknęłam się na jego kolegę, postanowiłam zdjąć mu bokserki, ale to potem.Próbował przejąć kontrolę. Nie dawał rady, mam nadzwyczajną moc, przecież jestem czarodziejką. Nagle zapytałam czy  pójdziemy popływać. Zgodził się znowu szliśmy tak jak w stronę łóżka , całując się, nasze języki toczyły odwieczna walkę. Dotarliśmy do tarasu. Harry próbował pchnąć mnie do basenu. Lecz ja posiadam refleks i w ostatniej chwili doprowadzając go do do niebios, błądziłam ręką po jego kroczu i szybko pchnęłam go w stronę tafli wody. Dziewczyny robiły to samo z resztą One Direction. Wylądowali wszyscy w jednym momencie w wodzie. Z dziewczynami ruszyłyśmy w stronę drzwi od tarasu. W ostatnim momencie zatrzasnęłyśmy drzwi i zaczęłyśmy się śmiać. Oni byli tak wściekli, że ja nie mogę. Przybiłyśmy piątkę. Na tym tarasie nie mieli najgorzej. mieli tam leżaki i 2 kanapy. Macie za swoje- krzyknęłyśmy razem.
Postanowiłyśmy jechać do nas( Marcelli, Dagi, Camilli i mnie)
Perrie zgodziła się bez wahania. I powiedziała w stronę chłopaków. Jak przemyślicie sobie to co zrobiliście to dajcie znać.
Marcella powiedziała, że ma plan abyśmy zrobiły im jeszcze większej ochoty i przebrały się tu przy nich w takie seksowne ciuszki.
Wszystkie ruszyłyśmy do realizacji planu Marcelli.
Mianowicie zdjęłyśmy sukienki . Z bielizny nie rozbierałyśmy się.  Wszystkie zaczęły się na mnie patrzeć ze zdziwieniem tak jak chłopaki.  Patrzyli się na moją klatkę piersiową.
Zareagowałam na to żartem mówiąc " Nie wiedziała , że jesteście bi".
Dziewczyny zaczęły się śmiać . Włączyłyśmy muzykę i zaczęłyśmy tańczyć. Podniecałło ich to tak , że usiedli na kanapach i zaczęli nam się przyyglądać bijąc brawo. Tylko Harry nie był zadowolony.  Gdyby jego wzrok mógł przyciągać byłabym już jego. Dosyć tego dobrego stwierdziłyśmy. Ubrałyśmy sukienki taki obcisłe. Za pomocą machnięć różdżek wyszłyśmy na imprezę babską do nas.
Stroje: Marcelli, Camilli, Dagi, Perrie, moja.
Zwołałyśmy jeszcze resztę Little Mix wraz z Demi i Seleną.

 Oczami Liam'a

Może wyślemy im bukiet kwiatów i je przeprosimy. Przecież to było nie fair - powiedziałem w stronę chłopaków.
Nie rozumiem , dlaczego ukrywały to przed nami , że mają taki talent- wyraził się Harry
One nie chciały, żebyśmy dawali im jakieś fory z tego względu, że je znamy i , że nas pociągają- usłyszałem Louis'a.
Zauważyłe gazetę , nie mogłem uwierzyć co było na okładce. Tam była Fran całująca się z Louis'em. Pokazałem to im. Louis zarumienił się. Harry się tak wściekł, że chciał mu przywalić , ale Zayn i Niall zatrzymali go.
Ona jest moja- krzyknął Harry
Przyszła do mnie bo jak Cię zobaczyła z dziwką , to nie wytrzymała i przyszła do mnie aby się wyżalić, wiedz , że ona ufa mi bardziej niż tobie po tym co widziała ty dla nie możesz już nie istnieć.- wypowiedział się Louis
COś ty Harry zrobił, przecież obiecałeś mi, dziewczynom , że jej nie skrzywdzisz, a co zrobiłeś. Jesteś po prostu  GŁUPI. Aby taką idealną dziewczynę skrzywdzić. Ty  "PATAFIANIE"- rzekł Niall
 Harry czemu to zrobiłeś? Wiesz co Fran przeszła, a robisz jej jeszcze gorsze piekło. Nie zdziwię się jak sobie coś już z nadgarstkami zrobiła. I zapamiętaj , to jest twoja wina Styles- Zayn
Trzeba ją sprawdzić. Bo jak widać nasz kolega Styles, zachował się jak ciele na niedzielę. Rozmawiałęm z moją mamą. Jak się okazało widziała Fran jak robiła zdjęcia mnie i Marcelli. Jej ciocia mieszka w Irlandii niedaleko mojego rodzinnego domu.  Harry a propo widziałeś co pisała Fran do dziewczyn, jakim uczuciem Cię darzy. Nie wziąłeś tego pod uwagę -Niall
Wiem, ale brakowało mi jej nie odzywała się. - Styles
No Harry to dziewczyna ma pierwsza się odezwać. Chyba Ci się coś pomyliło - Zayn, Louis

Oczami Niall'a

Nagle  rozmowę przeszkodziła namFran ubrana w to. , która przyniosła nam kanapki i czyste, suche ubrania. Wszyscy się ubraliśmy , a Fran rzekła " I co przemyśleliście wszystko" spojrzała się na Harry'ego.
"Tak przepraszamy. Mamy nadzieję, że nam wybaczycie" bąknęliśmy razem
" Macie szczęście, że poczułam wyrzuty sumienia i przyjechałam Was poratować, bo dziewczyny prostestowały. Nie kazały mi jechać. Ja Wam wybaczam i dziewczyny też."- powiedziała
"To co nie było sytuacji"Mam pytanie . Czy ty jesteś czarodziejką?"- Zayn
Przytaknęła głową. I szepnęła mi na ucho, że my też możemy mieć coś wspólnego z magią.
Przytuliliśmy ją po kolei każdy.

"Styles czemu Ty tam jeszcze stoisz?!"Powinieneś tu klęczęć i błagać Fran o wybaczenie. Nie wiesz co tacisz."-Liam kopnęła go w kostkę bo miał na myśli jej biust.
Harry podszedł do Fran, tak blisko jakby chciał ją pocałować. Ona nie odsuwała się. Lecz jak Harry chciał ją ucałować, zniknęła. Odwróciliśmy się i zobaczyliśmy jak stoi za Louis'em.
"Nie jestem dziwką na jedną noc i zabawką, którą możesz zostawić jak ci się znudzi" wykrzyczała
Louis ją przytulił i pocałował w czoło. To było słodkie.
"Czemu mi to robisz dobrze wiesz co do ciebie czuję. Byłem przygnębiony" - Harry
" NO właśnie jeszcze nie słyszałam . Nigdy mi nie powiedziałeś co do mnie czujesz"- Fran
 Z jej oczu zaczął lecieć ocean.

Nagle przyszły dziewczyny. Zmierzwiły Harry'ego wzrokiem, pytając się " Coś ty jej zrobił?"
Zabrały Fran. Perrie szepnęła Zayn'owi, że jadą do Hogwartu. I jak coś to mogą się zabrać z nimi tylko, Harry ma się ogarnąć./

Oczami Marcelli

Pogadałyśmy z Fran i postanowiła ona zapomnieć o całej sytuacji w domu Harry'ego i wybaczyć mu. Zachowywali się jak para. Harry ją przytulał, obejmował i calował
 Chłopacy siedzieli, pisząc piosenki . Niall grał nam na gitarze.
NAgle Francesca wstała i oznajmiła, że znalazła magiczne pochodzenie chłopaków. Harry aż z radości objął ją w  talii podniósł i obkręcił się dokoła własnej osi. Ona zaczęła go całować w usta , a on przyciągnął ją bliżej siebie i podniósł. Fran  zachaczył swoimi nogami o jego tułów.
Odchrząknęliśmy i zaczęliśmy się śmiać. Ich twarze oblał rumieniec.

Oczami Harry'ego

Daga i Louis oczywiście wrócili do siebie. Przemyśleli wszystko i teraz wiedzą, że są sobie pisani.
Fran szepnęła mi na ucho , że kiedyś to dokończymy. Uśmiechnąłem się porozumiewawczo.
Francesca uświadomiła nas (Zayn'a, Louis'a, Liam'a, Niall'a , Perrie i mnie) o szokujących faktach.
 Otóż ...
C.D.N

POZDRAWIAM JOOLS


Brak komentarzy: